Icici Alternativ Handels Demo


Google . Introducerar mobilapplikationsprogrammet som låter dig handla, visa senaste citat, spåra din portfölj och marknadsrörelse, få liveforskningssamtal och mycket mer. Med denna idirect app är börsen och investeringsvärlden praktiskt taget i din hand. Erbjuder 3-i-1-nät handelsplattform som länkar dina bank-, handels - och dematkonton, vilket garanterar oöverträffad bekvämlighet för kunderna Huvudfunktionerna hos mig mobilhandeln Apphandel med aktier Handel med framtidsalternativ Spåra din portfölj Få aktienoteringar Placera order Få liveforskningssamtal Spår Marknadsrörelse och mycket mer. ICICIdirect drivs av ICICI Securities LImited. Jag,,,,,,. 3-1online, Demat, I Options. ICICI Securities Limited..Options Trading through icicidirect Vänligen guide. Options Trading via icicidirect Vänligen guide. hi, jag är ny på options trading Jag föredrar alternativ över terminer på grund av riskspridningen jag har lärt sig teorin genom att studera på olika ställen och vill nu börja min första Steg jag har icicidirect konto och undrade om någon här kunde hjälpa mig med strategin som icici hjälper till att stödja människor förstod inte alternativ alls. Här är mina frågor med HDFC som exempel 1 Massor av alternativ för ett givet strejkpris har ingen beräknad premie - why.2 antar att jag köper OPT-HDFC-26-maj-2005-600-CA lot 300 LTP 15 slumppris 600 Så min totala kostnad är 184500 1845 mäklare 0 10 Jag tror i det här fallet måste jag sitta tätt till maj 26 - inga andra pengar måste allokeras i kontot för att täcka denna position Två dagar senare beslutar jag att sälja det här alternativet jag just köpt - hur mycket pengar kommer jag att få och hur mycket mäklare tas i denna del är jag förvirrad Om premium.3 Antag att jag säljer Samma köpoption som jag inte visste att ICICI inte stöder täckt optionsförsäljning. I det här fallet får jag premien 15 300 Hur mycket mäklare debiteras Efter försäljningen antar priset på aktie flyttas - måste jag Täcker min försäljning med ökade pengar hur mycket.4 På avvecklingsdagen äger faktiska leveranser av aktier - eller är skillnaden bara avgjort så om jag köpte OPT-HDFC-26-maj-2005-600-CA av lot 300, Ska jag få 300 aktier eller är bara skillnaden debiterad till mitt konto. Om jag har sålt OPT-HDFC-26-Maj-2005-600-CA av lot 300, vad händer. Tack till alla du guruer för att läsa och spendera din tid Här. Re Options Trading via icicidirect Var god guide. Alla har sitt eget sätt att ladda eller visa i konton. Jag kan uppskatta dig på sharekhan sättet för att möjliggöra för dig att kanske förstå ditt icici system. I sharekhan systemet när du köper och säljer en Framtiden debiterar de de rena förlusterna direkt och debiterar mäklaren och s Ervice skatt separat för ett köp och en försäljning transaktion. Vid samtal kommer du fortfarande att debiteras mäklaren på huvudbeloppet i ditt fall Rs600 10 6 vilket för en hel del 300 skulle träna till Rs 180 på ena sidan och depnding på Försäljningspriset likaså på andra sidan När du köper debiterar du kontot med 15 premie 300 4500 och när du säljer sägs om premie är 25 25 300 7500 med det beloppet. Till skillnad från terminer där vinstförlusten direkt rapporteras här måste du Minska debeten från krediten för varje transaktion för att komma till vinst. De äldre personerna i sharekhan här i Delhi kunde inte förklara de andra avgifterna till mig. Det får inte vara någon ondskanlig avsikt, men man måste veta att man kostar noggrant om du Är en seriös näringsidkare Så försök att göra låga volymer och få transaktioner i början och försök att räkna med deras lönsamhet med dina beräkningar på ms-excel. Då måste du sitta och förena med dem om skillnader finns där. Ll gör det möjligt för dig att förstå och balansera dina konton dagligen som vår stora fader i landet brukade göra. För en seriös näringsidkare, det är ett måste jag känner, men vanan hjälpte Mahatma när han hanterade massiva medel. Var noga med alla avgifter, inte Bara mäklare. Ovan täckt permium bör du ta upp det med icici eller skriva till sin Bombay-filial. Jag tror inte att deras callcenter människor vet någonting annat än banking. As för den sista frågan, tror jag att majoriteten av gånger människor räknar upp transaktionen och mycket Sällan leverans kommer in i bilden men med icici bättre att bekräfta jag vet att om du säljer ett samtal och om priset är större vid expirty betalar du skillnaden på samma sätt för att sälja ett köp om priset är lägre vid expirty betalar du skillnaden Om du Har sålt ett samtal för att säkra en stokck än vad du kan ge beståndet vid utgången. Inga saker har förbättrats nyligen, ICICI har ett hemskt rykte som en mäklare speciellt i daghandel. Deras folk i Delhi kunde inte förklara en Ything till mig och så vi föredrog others. Last redigerad av sh50 15 maj 2005 klockan 10 20 AM. Originally Postad av sh50.As för den sista frågan, tror jag en majoritet av gånger människor kvadrat upp transaktion och mycket sällan leverans kommer in i bilden Men med icici bättre att bekräfta jag vet att om du säljer ett samtal och om priset är större vid expirty betalar du skillnaden på samma sätt för att sälja ett köp om priset är lägre vid expirty betalar du skillnaden Om du har sålt ett samtal för säkring En stokck än vad du kan ge beståndet vid utgången. Om jag har köpt ett samtal och sedan sålde jag det eller på liknande sätt, om jag först köpte en put och sålde den, måste jag fortfarande avgöra skillnaden jag förstår att vid köp av put Köpoption, det värsta jag kan förlora är premiummäklare, men försäljningen är farlig. Men vad jag skulle vilja veta är om jag har sålt ett alternativ som jag tidigare köpt, kommer det fortfarande vara jag som måste lösa. ICICI Bank erbjuder en Stort utbud av alternativprodukter för att tillgodose de olika riskmanorna Krav på kundernas krav Vårt sortiment varierar från vanliga alternativ till strukturerade produkter, vilket gör det möjligt för oss att tillhandahålla kundanpassade och effektiva lösningar för valutahantering till kunder. Valutaalternativ är ett avtal mellan en köpare och en säljare som ger köparen rätt att köpa Köpoption eller att sälja lägga till en underliggande valuta vid ett framtida datum till en överenskommen ränta Strike för ett överenskommet pris Premium. Likaså ger en ränteoption låntagaren med rörlig ränta rätten att placera en övre gräns för ränteexponeringen Cap A Collar är en kombination av en köpt Cap-överenskommelse och en såld Floor Agreement eller vice versa. Click här för Guide to Derivative Transactions. Cash Management Services Vi erbjuder ett komplett utbud av tjänster för att möta dina komplexa kontanthanteringsbehov. Globala Trade Services Handelstjänster för att möta dina finansieringsbehov. Aktuella konton Flera varianter av nuvarande konton som passar dina krav. Globala marknader Innovativa FX-tjänster för Alla dina unika krav.

Comments

Popular posts from this blog

Nly Optioner

Wcs 1 0 Forex Handel

Qbasis Forex Garant